PSYCHOLOGIA PRZEKAZU REKLAMOWEGO - Mirosław Laszczak
Opis
NASZ ANTYKWARIAT
Tytuł: PSYCHOLOGIA PRZEKAZU REKLAMOWEGO
Autor: Mirosław Laszczak
Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu
Oprawa miękka
ISBN: 83-85441-87-5
Książka uczciwie omawia mechanizmy psychologiczne wykorzystywane w działaniach reklamowych.
Przydatna zarówno dla tych, którzy pracują w branży reklamowej jak i dla tych, którzy nie chcą być manipulowani poprzez reklamę.
Książka używana. Stan bardzo dobry. W środku jedynie wklejony exlibris poprzedniego właściciela i ślad po jednym zagiętym rogu kartki.
Spis treści:
Rozdział l
MARKETING - REKLAMA - PSYCHOLOGIA
- 1.1. Reklama i psychologia w działalności marketingowej 1.2. Psychologiczne aspekty strategii marketingowych
Rozdział II
REKLAMA - PSYCHOLOGIA NEGOCJACJI I PRZEKONYWANIA
- 2.1. Konflikt w procesie wymiany
2.2. Psychologia w reklamie a zmniejszanie kontrowersji wokół procesu sprzedaży
2.3. Przekonywanie oparte na dowodzeniu
Rozdział III
PODBIĆ UMYSŁ KLIENTA
- 3.1. Mózg - tarcza strzelnicza
3.2. Teorie psychologiczne w działalności reklamowej
Rozdział IV
MIĘDZY NADAWCĄ A ODBIORCĄ REKLAMY
- 4.1. Psychologia nadawcy
4.2. Odbiorca, czyli nic do ukrycia
Rozdział V
PSYCHOLOGIA KOMUNIKATU REKLAMOWEGO, CZYLI STRATEGIA PODBOJU KLIENTA
- 5.1. Świadomość - cel komunikatu reklamowego
5.2. Tworzenie wizerunku produktu w świadomości odbiorcy
5.3. Akceptacja
5.4. Ocena stopnia spełnienia preferencji
5.5. Posiadanie
5.6. Satysfakcja
5.7. Emocje - najważniejszy składnik przekazu reklamowego
Rozdział VI
PSYCHOLOGIA W TWORZENIU REKLAMY, CZYLI JAK PRZYGOTOWAĆ BROŃ NA KLIENTA
- 6.1. Psychologiczne prawa rządzące kolejnością treści przekazywanych w komunikacie reklamowym
6.2. Reklama interpersonalna a komunikacja masowa
6.3. Technologia tworzenia przekazu reklamowego
6.4. Psychologia copywritingu
6.5. Psychologia wizualnej części przekazu reklamowego
6.6. Psychologia tworzenia fonetycznego przekazu reklamowego
6.7. Model abstrakcyjny
6.8. Media połączone
Rozdział VII
CZŁOWIEK STEROWANY?
- 7.1. Między rzetelną a niepełną informacją
7.2. Pragmatyka
7.3. Zagrożenie?KUPUJĄC U NAS, WSPIERASZ DOBROCZYNNE DZIEŁA FUNDACJI TALITHA CUM.
DZIĘKUJEMY W IMIENIU NASZYCH PODOPIECZNYCH.