Menu

10 ZASAD BUDOWANIA TRWAŁYCH RELACJI Z KLIENTEM- Ivan Bures_Pavel Rehulka

Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 48 godzin
Cena: 19,00 zł 19.00
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Kod produktu: 039C-31816
Pin It

Opis

NASZ ANTYKWARIAT

Tytuł: 10 ZASAD BUDOWANIA TRWAŁYCH RELACJI Z KLIENTEM

Autor: Ivan Bures_Pavel Rehulka

Wydawnictwo: ONE PRESS

Oprawa miękka

ISBN: 978-83-264-0002-1

Książka używana. Na odwrocie okładki wklejony exlibris poprzedniego właściciela. W środku bez śladów używania.

 

 

W książce m.in:

  • Instynkt VIP. Jak odróżniać klientów kluczowych od pozostałych?
  • Jak podnieść wartość produktu o pozytywne emocje?
  • Jak małe firmy usługowe wygrywają z korporacjami?

Sympatia. Zaufanie. Nastawienie emocjonalne.
Oto klucze do umysłu każdego klienta. Przypomnij sobie, ile razy kupiłeś coś -- ciastko, samochód czy kosztowną usługę specjalistyczną dla firmy -- tylko dlatego, że polubiłeś osobę sprzedającą lub jej organizację. Ile razy podjąłeś nieracjonalną decyzję, lecz byłeś z niej zadowolony, ponieważ sprzedający zadbał o Ciebie jak należy i był z Tobą szczery? Czy dostrzegasz już, dlaczego umacnianie więzi z klientami jest dobrą inwestycją?

Tak w biznesie jak w życiu, dobry związek zaczyna się do komunikacji i kończy się, gdy jej brakuje. Przeczytaj tę książkę i przekonaj się, że każdy produkt jest usługą sprzedawaną ludziom przez ludzi. Nie oferuj samochodów, ale satysfakcję z dynamicznej i wygodnej jazdy. Zamiast lodówek sprzedawaj miły chłód i uczucie świeżości. Dowiedz się, jak:

  • myśleć za klienta i wyprzedzać jego potrzeby,
  • nagradzać lojalnych klientów,
  • sprawić, by lojalni klienci stali się Twoimi sprzedawcami,
  • nie zasypywać klientów śmieciowymi informacjami,
  • dawać klientom pewność i tworzyć standardy branżowe,
  • stworzyć spójny wizerunek firmy: niech klient, widząc Cię, słyszy Twój głos.

 

Spis treści: 

Przedmowa (7)

ZASADA 1. Na pierwszym miejscu jest ten, kto nas utrzymuje (11)

      • Każdy produkt jest usługą (11)
      • Dlaczego klient u Was kupuje? (13)
      • Czy znacie swojego klienta? (16)
      • Czy Wasi pracownicy bezpośredniej obsługi klienta mają rozwinięty instynkt VIP? (20)
      • Jaki standard oferujecie klientom? (23)

ZASADA 2. Każdy klient jest przede wszystkim człowiekiem (27)

      • Nie kupuj kota w worku (27)
      • Czy zakupy w Waszej firmie są wyjątkowym doznaniem? (30)
      • W erze cyfrowej dobra rada jest cenniejsza niż złoto (33)
      • Wierność można zaprogramować (35)
      • Co za dużo, to niezdrowo, także w komunikacji (38)

ZASADA 3. Związek buduje się poprzez komunikację (43)

      • Pierwsze wrażenie trwa przez całe życie (44)
      • Ile klient "widzi", gdy nas tylko słyszy (48)
      • Gdy nie widzimy klientów (54)
      • Kiedy musimy być dyplomatami (58)

ZASADA 4. Najbardziej usatysfakcjonowanym klientem jest klient "obskakiwany" (63)

      • Zaufanie buduje się na szczerości (63)
      • W jakim stopniu interesujemy się klientem... w rzeczywistości? (67)
      • Przepisy są po to, by je łamać... - na korzyść klientów (70)
      • Usługa niestandardowa (73)
      • Specjalne wymagania? Nie ma problemu! (77)

ZASADA 5. Wał obronny przed konkurencją buduje się z drobnych kamyczków (81)

      • Nie martwcie się o konkurencję, martwcie się o konkurencyjnego sprzedawcę (81)
      • Nawet w erze cyfrowej ktoś musi "zedrzeć zelówki" (84)
      • Małe nie znaczy niekonkurencyjne (87)
      • Reklamacja to nie zło konieczne, tylko szansa (90)
      • Lojalny klient zasługuje na nagrodę (93)

ZASADA 6. Obsługa klientów znaczy więcej niż rozwój serwisu (97)

      • Materiał wysokiej jakości (97)
      • Komputer w służbie troski o klienta (103)
      • Z klientami zawsze w tym samym języku... (106)
      • Jak reagować na skargi (109)
      • Chodźcie w "butach" klienta (114)

ZASADA 7. Starając się o klienta, myśl za niego (119)

      • Dlaczego nie wystarczy słyszeć (119)
      • Bezproblemowość zakupów (123)
      • Szybkość dostawy (130)
      • Produkty uzupełniające (133)
      • Osobisty serwis (135)

ZASADA 8. Utrata klienta zaczyna się od utraty zaufania (139)

      • Jak mogliśmy stracić tego klienta? (139)
      • Sytuacja, która jest niebezpieczna pod każdą szerokością geograficzną (142)
      • Ignorując "stresowe" sygnały klienta, pozwalamy na to, by w jego głowie kiełkowały wątpliwości (145)
      • Czy przygotowaliście plan awaryjny? (148)
      • Nie tylko synowie marnotrawni wracają, dotyczy to również straconych klientów (151)

ZASADA 9. Najlepszym sprzedawcą jest pełen zapału klient (155)

      • Jak przy pomocy "terapii szokowej" nakłonić klientów, żeby o Was mówili (158)
      • Jak zamienić swoich klientów w "sprzedawców" (161)
      • Dajcie klientom "gorącego ziemniaka" (164)
      • Zawdzięczamy to naszym stałym klientom (167)

ZASADA 10. Inwestowanie w troskę o klienta to lokata, która się opłaca (171)

      • Skrupulatne rejestrowanie klientów przynosi korzyści (171)
      • Czy wiecie, ile kosztują Was Wasi sprzedawcy? (174)
      • Znajomość klienta pozwala nam szybciej oszacować szanse produktu nowo wprowadzonego na rynek (176)
      • Zdolność oceny tego, w jakim czasie inwestycja się zwraca, gwarantuje jej efektywność finansową (180)
      • Relacji nie da się zmierzyć tylko przy użyciu pieniędzy, ale nie zbudujecie jej bez środków finansowych (183)

Zamiast zakończenia: troska o klientów to czasami ciężka praca (187)

Lista kontrolna troski o klienta (193)

Skorowidz (197)

KUPUJĄC U NAS, WSPIERASZ DOBROCZYNNE DZIEŁA FUNDACJI TALITHA CUM.

DZIĘKUJEMY W IMIENIU NASZYCH PODOPIECZNYCH.

Produkty powiązane

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl